dodelat

M

Evidence požadavků/incidentů

Vědět, co, kde, kdy a jak

O službě

Vyskytla se na Vašem počítači chyba, nevíte si rady nebo chcete něco změnit? Nejjednodušší variantou řešení je vytvořit požadavek do tiketovacího systému. Požadavky jsou zaznamenávány dle priorit a zasílány přímo k nám, takže je můžeme rovnou začít řešit.

Přidaná hodnota

+ Přehled IT incidentů

+ Rozdělení tiketů dle stavu (nový, uzavřený, pozastavený) a priorit (nízká, střední, vysoká)

+ Snadnější odhalení příčin opakujících se incidentů

+ Použití aplikace téměř odkudkoliv

Proč tuto službu zvolit?

Šetřete čas a peníze díky efektivější práci servisních pracovníků. Zrychlete řešení IT incidentů. Omezte výdaje za řešení opakujících se incidentů.